tisdag 29 mars 2011

Vårtecken

Sminkbloggaren Helena på LipglossBitch brukar köra en Beauty 3a med ett speciellt tema och sedan uppmana andra bloggare eller läsare att berätta om sina favoriter. Den här gången blev det vilka 3 vårtecken som just nu finns i din skönhets-samling. Här är mina.

1. Tropiska dofter - Jag fullkomligt älskar tropiska dofter som för tankarna till vackra stränder, azurblått hav, lata dagar och ljumma vindar mot huden! (Escada -Sunset Heat, Estée Lauder - Bronze Goddess)

2. Glow - Även om jag är en bleknos så smörjer jag gärna in mig med produkter som ger den där lilla extra glöden i takt med att fräknarna börjar dyka upp. (Nuxe - Huile Prodigieuse Or)

3. Skimrande Läppglans  - Lätt skimrande läppar i korall, rosa och beige tillhör mina favoriter på jobbet såväl som en fin vårkväll. (Nuxe - Baume Prodigieux Levres Nutri-Protecting Lip Care. recension här)

Bubblare - Blommor i håret!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar