tisdag 1 mars 2011

Sov på saken

Idag är det första Mars och officiellt den första vår-månaden! Dock är det fortfarande runt nollan eller kallare runt om i landet. Jag tycker att det kan bli vår snart och jag ser fram emot solens värmande strålar!

Ikväll kommer jag att ta hand om mina händer som har känts lite torra den senaste tiden. Jag ska faktiskt lyxa till det rejält med att skämma bort dem med återfuktande ansiktskrämer! Innan sänggående, grundar jag först med Eilas Vitaminkräm Normal Hud, lägger sedan på 100% Pure Organic Healing Mostiure Balm och tar på mig ett par bomullsvantar, så får krämerna verka under natten. Jag kan lova att mina händer kommer att vara mjuka och lena imorgonbitti!

Vill du inte använda dina dyra ansiktskrämer, rekommenderar jag att ta extra mycket av din naturliga handkräm eller olivolja.

Recension på Eilas Vitaminkräm hittar du här. Recension på 100% Pure Organic Healing Moisture Balm kommer att läggas upp framöver.

Ha en fin kväll!

1 kommentar:

  1. Mina händer skulle också må bra av lite omvårdnad, man vill ju ha extra fina händer nu när det blir vår. :)

    SvaraRadera