söndag 20 mars 2011

Nyhet från 100% Pure


I veckan lanserade 100% Pure sin nya dagkräm Argan Oil Hydration Facial Moisturizer SPF 30 på sin hemsida. Basen utgörs av Aloe Vera, Argan Olja, Nypon Olja och E Vitamin, och massor av andra nyttiga ingredienser som t ex Grönt Te och välgörande örter.
  
Jag måste säga att jag är väldigt nyfiken på den här produkten och jag hoppas att webshoppen Eleven, som säljer märket i Sverige, snart plockar in den! 

Tjusningen med 100% Pure är att de verkligen är just 100% rena, inga konstigheter tillsatta och de luktar väldigt gott. Sedan tidigare använder jag deras Organic Pomegranate Antioxidant Hydration SPF 20 varvat med en annan produkt från Origins i min dagliga solskyddsrutin.

2 kommentarer:

  1. Arganolja och SPF 30 det låter ju lovande, hoppas eleven får in den snart. :)

    SvaraRadera
  2. Eller hur! Blir nog mitt nästa 100% Pure köp! :)

    SvaraRadera