onsdag 9 februari 2011

Välkomna!

Roligt att ni hittat hit! Den här sidan är fortfarande under uppbyggnad, det är några justeringar som ska göras, men jag planerar att snart komma igång med mitt bloggande!

Här kommer jag skriva främst om skönhet och skönhetsvård, mestadels naturlig/ekologisk sådan, då det är en utav mina stora passioner här i livet. Jag kommer att tipsa om mina favoriter och recensera produkter, dela med mig av länkar, intressant information och delge vad jag kan om skönhet. Men förutom det, kommer ni få läsa om make up, hälsa, resor och vardagslyx - något jag gärna ägnar mig åt! :) Hoppas ni gillar det lika mycket som jag!

2 kommentarer:

  1. Hej Mona! Kul att du lämnade en kommentar hos mig och tack för de fina orden. Din blogg är också jättefin! Välkommen in i den gröna skönhetsbloggarvärlden! Ska bli spännande att följa din blogg :)

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket Jenny!
    Så roligt att du tog dig tid att kika in på min sida! :)

    SvaraRadera